Moje dwa ulubione tańce:):)

Kwiecień 3, 2009 at 5:12 pm (Uncategorized)

Uf w końcu udało się założyć tego bloga nie powiem było ciężko:-)O czym ja mogę pisać jak nie o tańcu:)na którego punkcie mam bzika ale to pozytywne. Bardzo lubię tańczyć, chciałabym z tym związać swoje życie, ale nie wiem czy to realne. Tańczę już ponad 10 lat… ale niestety moja przygoda z tańcem się chyba niedługo skończy, choć mam nadzieję, że się mylę. W tym poście chciałabym wam opowiedzieć o moich dwóch ulubionych tańcach cha-cha i rumba. Cha-cha to najmłodszy z tańców latynoamerykańskich w parzystym metrum 4/4. Ten taniec opiera się na kroku chassis czyli krok w formacie odstaw-dostaw-odstaw. Do tyłu są wykonywane kroki chasse a w przód lock step. W cha-chy trzeba mieć mocne i przeprostowane nogi:-) No chyba już dość tej teorii ale chciałam wam trochę o tym powiedzieć:-) a dodam jeszcze, że w cha-chy charakterystyczne są kokieteryjne ruchy, choć nie aż tak bardzo jak w rumbie ze względu na szybkie tempo:-) No a teraz popatrzcie jak robią to mistrzowie poprostu bosko:-D:-D:-D:-D

Hmm teraz rumba nazywana oczywiście tańcem miłości:-) Uwielbiam ten taniec:-D Rozliczenie jest na „raz dwa trzy cztery”. Rozliczenie tempa kroku podstawowego to wolny, szybki, szybki. Ciężar całego ciała musi być stale utrzymywany nad palcami stóp. Partnerka w rumbie kusi i wymyka się a partner zaś prezentuje swą wybrankę i pozornie podejmuje jej grę, ale tak naprawdę to on prowadzi:-) No i właśnie to jest najlepsze, że kobieta w tym tańcu jest piękna:-):-):-):-)  No a tak to wygląda na żywo, również cudownie:-D popatrzcie na te figury które oni wykonują:-D normalnie lodzio miodzio:-D


20 komentarzy

  1. zebrazsawanny said,

    super!!! jako poczatkującemu tancerzowi przyda mi sie taka wiedza😉 dobrze wiedziec co sie tańczy i jak to się powinno robic =)

  2. noka said,

    ehh pamiętam zajęcia wf kiedy nas uczyłaś tańczyć… to były czasy ;d do tej pory pamiętam nasze układy :d kiedyś na zjeździe absolwentów w białorusach mając 50 na karkach potańczymy sobie ;d

  3. Szurak said,

    Powiem Ci,że jak oglądam takie rzeczy,to aż chce się tańczyć:D Ale cóż nie każdy się do tego nadaje haha ^^ Rozbuduj blog,a zajrzę znowu:):P

  4. Pająk_Leon :) said,

    “rumba nazywana oczywiście tańcem miłości :)” nie wiem dlaczego ale już podoba mi się ten taniec miłości🙂 eeehhhhh wszystko dzięki Tobie🙂
    Fajny ten twój blog coś czuje że będę tu częściej gościł🙂
    pozdrawiam serdecznie🙂🙂🙂

  5. ja xD said,

    naprawde potrafia tanczyc😛 no ale Ty oczywiście robisz to lepiej😛 hehe i w tym filmiku powinnas wystapic Ty ze swoimi umiejętnościami :P:P:P

  6. cześć Edzia said,

    2 taniec fajniejszy;)pozdro

  7. kasswa said,

    no no no mała trafiłaś w sedno🙂 taniec to jest to – w moim przypadku troche inny no ale wystarczy trochę muzyki i zaczynam się uśmiechać😀 pozdrawiam :*

  8. Asia said,

    Bardzo fajnie się zapowiada, tylko jedno mnie zastanawia, dlaczego jeszcze nie ma cię w You can dance??:D następna edycja pewne miejsce!!pozdrawiam

  9. agnesglo said,

    No oni super tanczą, ale czekam az wstawisz filmik, w którym zobacze jak Ty tanczysz rumbe, ale jedno mnie zaniepokoiło, dlaczego napisałas, że Twoja przygoda niedługo moze sie skończyć przecież robisz to świętnie i za pare lat wróżę Ci, że wystapisz w którejs tam już edycji TZG:)powodzenia

  10. Pati said,

    Chcialabym zobaczyc jak tanczysz…..:)

  11. kazia said,

    podoba mi sie:D tylko przy nastepnej notce niech się znajdzie filmik z Twoim tancem:D pamietam jak razem zaczynalysmy tanczyc…🙂 ciekawe co z Ciebie wyroslo ;p

  12. Radek said,

    Może byś tak Edzia zamieściła filmik ze swoim tańcem co??w końcu zobaczyłbym jak tańczysz:)

  13. Basik said,

    ładnie tańcują, bardzo ładne mają stroje szczególnie te których prawie nie ma;P Fajny blog Edziu🙂

  14. Karolina said,

    O tak, te dwa tańce są boskie😉 Chociaż ja bardziej wolę rumbę🙂 Oj Edyto, jestem pewna, że Twoja przygoda z tańcem tak szybko się nie skończy :))
    Blog jest bardzo fajny, będę odwiedzać🙂 Chciałabym tylko powiedzieć, żebyś oddzielała wstęp od opisu tańców. Bardziej czytelnie wygląda🙂 Ale to moja mała rada:) Pozdrawiam!

  15. brunetka said,

    Aaaach, aż się rozmarzyłam…
    gdybym tylko umiała tak kusi jak one… ;D;D;D

    pozdrawiam,
    A.Brunetka

  16. Asia said,

    Oj też bym chciała tak tańczyć, ale ja i taniec to dwa odmienne światy heheh. Cha cha bardzo mi się podoba, jest strasznie energicznym tańcem. Ale rumba też fajna. Ogólnie fajny blog o ciekawej tematyce, widać, że pasjonujesz się tańcem i mam nadzieję, ze twoje marzenia z nim związane kiedyś się spełnią. Pozdrowienia

  17. Patunia said,

    No no Edzia super temat, oryginalny!
    Pewnie będziesz jedyną osobą, która wstawia filmiki na blogu, więc to coś o wiele ciekawszego od czytania samego tekstu:)
    Z chęcią to Ciebie pooglądam jak tańczysz towarzyski, więc w kolejnej nocie liczę na twój pokaz:P
    PS. Ty sama jesteś lodzio miodzio:P

  18. Gunia said,

    Cała nasza Edi🙂 roztańczona🙂 …. Fajny blog! Przynajmniej się coś dowiem o tańcu ! Popatrzeć miło, ale trochę wiedzy nie zaszkodzi.
    Pozdrawiam

  19. Jolanta Bielonko said,

    Uwielbiam jak tanczysz…wiec z mila checia poczytam cos na temat Twojej pasji ;)) Fajnie bedzie dowiedziec sie co nieco o niektorych tancach, bo pomimo iz uwielbiam taniec…duzo o nim nie wiem…tzn np. o wszystkich technicznych sprawach😀
    Wybrałas bardzo fajne filmiki.. aczkolwiek ja mam swoich faworytow w tych dwoch tancach:
    Cha cha:

    Rumba:

    myślę, że warto na nich zerknąć !
    Ściskam mocno!

  20. Szurak said,

    Robi wrażenie;)

Skomentuj

