Finałowa 16 YOU CAN DANCE 4 wybrana:):):):)

Kwiecień 6, 2009 at 2:05 pm (Uncategorized)

No a teraz trochę z innej beczki🙂.

Po setkach godzin treningów spędzonych na parkiecie i wylanych litrach potu wyłoniono finałową 16🙂. W końcu już nie mogłam się doczekać tej edycji hi hi🙂. Szkoda, że tylko raz w tygodniu, ale lepsze to niż nic. Sądzę, że większość z was ogląda ten program ponieważ wydaje mi się, że  jest on bardzo interesujący, ponieważ osoby w nim mogą się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności:D Według mnie jest on o wiele ciekawszy  niż Taniec z gwiazdami, który jest tylko ciągnięty na siłę i te gwiazdy coraz mniej znane:P

Ach a teraz się w końcu zacznie będę czekać tylko na środę na pierwszy odcinek na żywo w którym niestety ktoś odpadnie🙂 wcześniej tak nie było. Osiem pięknych utalentowanych tancerek🙂 i ośmiu wysportowanych i świetnie czujących rytm tancerzy🙂.Każdy z nich będzie musiał dać z siebie wszystko w odcinkach na żywo. W tej edycji jest bardzo dużo młodych tancerzy którzy są świetni w różnych stylach tanecznych (hip hop, jazz, breakdance, taniec towarzyski🙂, i wiele innych).

Och dla mnie z dziewczyn faworytką jest Basia🙂. Świetnie tańczy, świetnie wygląda i w ogóle🙂. Chociaż nie mówię, że nie mogę zmienić zdania okaże się z czasem🙂.Hmm a w śród chłopców nie mam jednego ulubionego tancerza bardzo mi się podoba Mieszko i Łukasz są bardzo zdolni i podoba mi się jak tańczą😉.

Sądzę, że wy też na pewno lubicie oglądać ten program i macie swoich ulubieńców🙂. Wydaje mi się ze każdy z nas lubi tańczyć i nie musi być do tego wcale jakimś zawodowym tancerzem prawda??:).W tańcu jest coś takiego co pozwala nam zapomnieć i na jakiś czas oderwać się od codzienności od kłopotów, uwierzcie mi naprawdę pomaga. W tańcu nie musicie nikogo udawać możecie w końcu pokazać całych siebie takich jacy jesteście naprawdę😉 Tak taniec to jest właśnie to🙂. Naprawdę będzie super jak wy to też poczujecie nawet w domu przed lustrem przy ulubionej piosence jak nas nikt nie widzi i akurat nikogo nie ma w domu. Chociaż nie ma się czego wstydzić znam wiele osób, które mówią, że wstydzą się tańczyć bo pewnie to głupio wygląda i takie tam a to jest jedna wielka bzdura wystarczy uwierzyć w siebie i przełamać swój stracha naprawdę  się uda🙂 uwierzcie mi wiem co mówię🙂. Wiele osób mi mówi my Edzia z tobą nie idziemy na dyskotekę bo za dobrze tańczysz:P. Ja nie mam problemu z tym żeby wyjść na parkiet jak nikt nie tańczy kiedyś może tak, ale nie teraz  poprzez taniec naprawdę człowiek poznaje swoje ciało i nabiera odwagi🙂 i zdaje sobie sprawę z tego, że to jak tańczy podoba się innym i wtedy nie ma  się czego bać tańcz jak czujesz i wszystko będzie super🙂

No to mam nadzieję, że będziecie oglądać razem ze mną YOU CAN DANCE   buziaki::*:*:*:*

7 komentarzy

  1. Milena said,

    No pewnie, że oglądamy razem z Tobą:)… mi tylko jednego brakuje w tymprogramie… CIEBIE !! tak pięknie tańczy, nie boi się wyjść na parket, utrzymuje kontakt wzrokowy z zachwyconą publicznością…. a nie poszła na casting ;/ ach mam nadzieje, że jeszcze zobaczymy Cię w nastepnej edycji „you can dance”😀
    W ogole bloog podoba mi się bardzo🙂 tyle ciekawych przynajmniej dla mnie poruszasz tu zagadnień!🙂 ja jak czytam Twojego blooga od razu mam ochotę iść tańczyć a robię to bardzo często :)) bo też to bardzo lubie może nie wychodzi mi tak jak Tobie. Ale masz racje tanie to jest to! W tańcu możemy wyrazić siebie!

  2. Karolina said,

    Fajny temat poruszyłaś;))

  3. Asia said,

    Uwielbiam YCN, program o wiele lepszy niż Taniec z gwiazdami. Na pewno nie przegapię żadnego odcinka. Wcześniejsze edycje były świetne, ale 3 najlepsza. Z 4 na razie moim faworytem jest Paweł Kulik- mam nadzieję, że wygra🙂

  4. Pająk_Leon :) (heretyk) said,

    UWAGA wygłosze herezje🙂 tylko nie spalcie mnie na stosie🙂 dla mnie ten ju ken dens mógłby nie istnieć. Ale za to Blog The Best cały wieczór kombinuje jak te filmiki sie wstawia i nic:D:D:D Wielki podziw dla autorki🙂

  5. Patunia said,

    No i jest nota o moim ulubionym programie! Wiesz dobrze, że tak jak i Ty jestem ogromną fanką YCD (właśnie czekam na ten program z niecierpliwością, będzie za 10 minut;)) Kocham go, bo jest autentyczny i prawdziwy, ludzie nic nie udają, tymbardziej że uczestników ciągle spotykają jakieś niespodzianki. Są emocje i przeżycia!
    Ja natomiast mam zupełnie innych faworytów! Są to Jurij i Paweł- sexi chłopcy, a z dziewczyn blondi Eliza i ruda Ania;)
    Zgadzam się z Twoją opinią o tańcu w 100%, mówi się nawet: pokaż mi jak tańczysz, a powiem Ci jakim człowiekiem jesteś… coś w tym jest:)
    PS. W takim razie kolejna notka musi być o Tańcu z gwiazdami:P pozdrawiam:*

  6. Paulina:) said,

    Hej Edziu:) w końcu przestudiowałam Twojego bloga i muszę stwierdzić, że to, że kochasz taniec chyba nie jest dla nikogo tajemnicą:) nawet ten, kto Cię nie zna wystarczy, że przeczyta posty i juz wszystko jasne:) cudowne były lekcje w – fu kiedy uczyłaś nas tańczyć, ale niestety już się skończyły:( może za rok to powtórzymy – te cudne, ale i nie takie proste kroczki:D a co do programu YCD to jak każdy nie będę inna i również kocham ten show i mam dla Ciebie przykrą wiadomość (ale pewnie już wiesz), że Twoi faworyci odpadli:( niestety i taki właśnie jest ten program, że na nic nie mamy wpływu… Czekam na kolejne posty i kolejne ciekawostki o tańcu:D Pozdrawiam i buziaki:*

  7. jola bielonko said,

    Hmmm you can dance juz dawno nie ogladam, bo z edycji na edycji wydaje mi sie coraz to nudniejsze… jedyne co fajne w tym programie to castingi😀..oczywiscie zartuje…popieram takie programy bo mlodzi ludzie w koncu moga zaistniec i pokazac, ze sa rewelacyjni w tym co robią.
    Aaaaa…a ja z Edzią na dyskoteki będę chodziła, ponieważ:
    1)fajnie sie z Nią tańczy
    2)zawsze „pozamiata” parkiet ze zbędnych nazwijmy to „filarów” ;D
    3)Edzia to fajna dziewczyna jest !!🙂

Skomentuj

