Rola pierwszego tańca:)

Kwiecień 26, 2009 at 4:15 pm (Uncategorized)

Witam wszystkich:) bardzo dziękuje za wszelkie komentarze:). W dzisiejszej notatce powiem wam o trochę innym rodzaju tańca czyli pierwszym tańcu na weselu:) to to co nas wszystkich czeka;)

Pierwszy taniec na weselu to ważny moment, kiedy młodzi prezentują się przed swoimi gośćmi zaraz po przysiędze ślubnej i dojechaniu do sali weselnej. Tuż po przywitaniu i pierwszym tańcu orkiestra lub dj weselny-wodzirej zapraszają młodą parę na środek, aby odtańczyła swój pierwszy taniec i tym samym zaprosiła swoich gości do wspólnej zabawy na parkiecie. Pierwszy taniec na weselu to również bardzo podniosła chwila, kiedy to dwoje młodych ludzi tańczy na parkiecie po raz pierwszy jako mąż i żona, jako nierozerwalna para małżeńska.

Wybór utworu i nauka tańca.

Ponieważ pierwszy taniec to tak ważna chwila podczas całej uroczystości weselnej, nowożeńcy powinni się do niej dobrze przygotować. Pierwszym takim krokiem przygotowawczym jest przede wszystkim wybór odpowiedniej piosenki, która jest dla młodych miłym wspomnieniem z chwili poznania się, bądź ich ulubiona melodia z okresu narzeczeństwa. Kiedy już młoda para wybierze odpowiedni utwór, powinna poinformować o nim swoja orkiestrę bądź dj-weselnego, którzy do tego punktu wesela odpowiednio się przygotują tak, aby utwór pierwszego tańca zabrzmiał swym pięknem w całej sali weselnej.

Ostatnio narzeczeni coraz częściej decydują się również na kurs tańca przed ślubem, kiedy to mogą skrupulatnie przygotować się do pierwszego tańca oraz całej zabawy weselnej. Podczas takiego kursu tańca narzeczeni maja okazję poznać się z innej strony i nauczyć się partnerstwa i współpracy ze sobą w jednym określonym wcześniej celu – w nauce pierwszego tańca, która jest dla nich jedną z wielu uroczystych chwil ceremonii weselnej.

Jak ważną i doniosłą rolę nadamy pierwszemu tańcu na weselu, tak naprawdę zależy tylko i wyłącznie od nas. Dla jednych jest to jedna z ważniejszych chwil, które powinny zapaść na długo w pamięci młodej pary i gości, dla innych może to być jeden a elementów przygotowawczych, do których nie przywiązują tak wielkiej wagi. Jednakże pierwszy taniec jako jeden z elementów tradycji i powagi uroczystości weselnej, powinien być bardzo ważnym detalem dla dwojga młodych ludzi, którzy pragną się pobrać i uczcić to wspaniałym i wyjątkowym weselem. Pierwszy taniec odtańczony przez nowożeńców, to zaproszenie dla wszystkich gości zgromadzonych do wspaniałej zabawy na parkiecie. Im bardziej uroczyście młoda para odtańczy swój pierwszy taniec, tym wspanialej będą się czuli zaproszeni goście na zabawie weselnej, a tańce na parkiecie będą trwały do białego rana.

Zapewne niejedna z nas ma już zaplanowane w głowie jak to wszystko ma wygladąć:) Ja bym chciała żeby mój pierwszy taniec był piękny i oryginalny:) Teraz pokaże wam kilka filmików z pierwszym tańcem z których napewno można czerpać inspiracje do swoich pierwszych tańców:D

8 komentarzy

  1. Milena said,

    Edzia super temat😀 bardzo mi sie podoba🙂 ja też bardzo chcę mnieć taki orginalny taniec na swoim weselu🙂 i do piosenki która bedzie miała dla mnie i dla mojego wybranka szczególne znaczenie😉 a przykładowe tańce które zaprezentowałaś w filmikach są świetne🙂 mała inspiracja dla mnie 🙂

  2. Asia said,

    Hehe ten ostatni filmik jest najlepszy, świetny, niesamowity poprostu. Ogólnie, to uważam, że pierwszy taniec to chyba najważniejsza rzecz zaraz po ślubie i gośicach. Ciekawe jak to u mnie będzie, ale może kto wie, też przygotuje ze swoim przyszłym mężem jakiś śmieszny układ.

  3. Asia said,

    chodziło mi znaczy się o ten drugi filmik, ten nie Polaków😀

  4. Patunia said,

    Ohh.. czytając Twoją notkę o weselach troszkę się rozmarzyłam:P Ale spokojnie, jeszcze nie ciągnie mnie do wyjścia za mąż:P Uważał, że zarówna piosenka ukochanych jak i pierwszy taniec są bardzo ważnym elementem całego wieczoru weselnego, oby i mnie takie wspaniałe chwile nie ominęły:P Musze tylko dodać, że po prostu nie znoszę piosenki „Windą do nieba”, bo jest mega smutna;(

  5. Paulina:) said,

    Nie! no umre zaraz Edzia:):P przepraszam za wyrażenie, ale zajebiste są te tańce, które nam tu udostępniłaś:) tę amerykańską parę już widziałam w TV, ale nie sądziłam, że Polacy też się tak bawią:) jeszcze do niedawna jak byłam na weselach to królował standard tańca,ale widzę, że już coraz więcej młodych chce mieć orginalny taniec:) JA TEŻ:D i na pewno to zrealizuje:):D pozdrawiam:):* P.S. Super temat:)

  6. Radek said,

    Nie no te ostanie dwa są doścć ineresujące nie powiem:)zwłaszcza ten środkowy hehe:)a to teraz jest taka moda żeby takie były pierwsze tańce?:)może i ja coś kiedyś takiego będę miał:)

  7. Jolanta Bielonko said,

    2 filmik ogladalam juz dawno i nie moglam powstrzymac sie od smiechu..ale trzeba przyznac- pomyslowo !
    1 taniec jest bardzo wazny i uwazam, ze mlodzi powinni isc uprzednio na jakis kursik, zeby to wszystko ladnie wygladalo🙂

  8. Dominika said,

    Ale fajne te tańce, bardzo ciekawy tamat poruszyłaś:)

Skomentuj

